budak comel =D

my activity today

harini lain dari biasa , x tahu apa yang lainnya tapi aku yang rasa sendiri lainnya . .
urm , pape jelah . . =)

macam biasa , pagi2 bangun siap2 nak g sekolah . . mak dah sediakan botol air nak bawa g sekolah . . rini aku pakai baju sukan sebab ada subjek PJ tapi cikgu x ade pun sebab cikgu g kursus 1 bulan , nak naik pangkat letteww . . heee . . sampai sekolah selalunya aku g kelas ibnusina lepak2 , tengok ikan , bagi ikan makan . . ha, dorang bela ikan laga dalam kelas , dah mcm AQUARIA dah, hahah, k tuh tipu -.-

tapi pagi tadi aku x lepak sana pun , aq membuta dlm kelas , ngantuk woi, zzzzzzzz -.-
pagi2 belajar addmath , cepat masuk , erm masuk lah sgt kan , hoho . . then belajar bio, pastuh sejarah . . rehat aku g kiosk beli roti je . . tuh je duit yg aq tggal -.- ada seringgt je dlm beg duit , sedihnya T_T duit dh habis wat beli topup -.-
itu cerita pagi tadi . . 

skang aku nak cerita pasal petang tadi . .
harini ahli2 kiosk GANTANG EMAS SDN BHD ada match futsal lawan ngan bebudak kiosk TDSB , tuh syarikat tahun nih . . dorg kata nak lawan dari kul 4 sampai 6 , hurmm hareemmm , kul 4 lebih pun sume x smpi lagi -.- alah , budak2 form 5 je , budak form 3 x ajak, malas , hahaha . . aku sorang je pompuan , dah hatta g aku mestilah g . . wakil GESB ialah haikal,sharil,muaziman,fakhri,dedi,badrul,hasyiem,hazim . . eh terlupa lagi sorang hatta , coach tuh , jgn memain , hahahah . . .coach yg x henti2 membebel , wekkkk :P hahahah . . aku sebenarnya x tahu pun berapa gol dorg jaringkan . .

tuh je nak cte , hahahah . . macam tergantungkan cerita nih ? jalan cerita nya aku x berapa nak ingat wlupun aku sendiri yang mengalami , hahaha . . t aq dh tahu jalan cerita , aku smbung certa nh keyh , heeeee . . . 

k tuh je , tata =)




tetibe terasa nak masukkan gmbr nih , huhuh

No comments:

Post a Comment