budak comel =D

best buddies ever :)

tadi hatta minta cdgn untuk title entry dia yg seterusnya , aku bg nama aku , then terus dpt idea nak update blog sal best buddies ever ni :)
aku nak cerita pasal sorang je , dalam ramai2 best frens aku , aku nak cte sal dia ni hah :D most special guy after my dad :)

let's begin my story :) 

DIA dan aku adalah sebaya , kitorang mula berkenalan masa 6 tahun . . aku ingat lagi dia dtg ngan ayah dia , mak aku suruh aku berkawan ngan dia , masa tu kecik2 lagi , mak aku suruh aku bg jambu kat dia , kalau x silap lah , hehe . . since that , ktorang berkawan :D masa kecik2 , macam permainan kitorang main . . kitorang main masak2 , main khemah . . paling x lupa kitorang masak air belakang rumah cik esah . . ktorang cari batu bata tu then gne sos yg besar tu , rasanya lah . . isi air , then masak air tu , hahah . . pastu aku kena marah ngan mak n ayah sebab main api . . :/
okay , then ktorang main yugi oh . . dulu kan popular cerita yugi oh , yeahhh awesome , aku suka main kad yugi oh , heheh :D nak dijadikan cerita , dekat anjung rumah aku ada tangga , lepastu kat tangga tu ada pemegang , alah yg kat tepi tu lah , g tengok sendiri lah kat rumah aku :P aku duduk dekat atas benda tu , dia duduk dekat sebelah lagi satu , bertentang dengan aku . . kitorang main bertukar2 , hahah . . bila turn aku , aku keluarkan kad yg hebat then aku cakap "BERTUKAR" smbil letak kad dekat tombol depan aku tu . . alah , susahnya nak fhmkan keadaan tempat tu , hahah . . sokay lah , t dtg umah aku , aku tunjuk keyh , t aku jadi pemandu pelancong , hoho ;D
okay , ktorang ada gak main cikgu2 , aku jd cikgu , hewhew *hai , nama saya cikgu wahidah* xD ekekeke 
masa sekolah rendah kitorang x pernah satu kelas , yeahh seriusly :P masa darjah satu , aku sekolah petang dia sekolah pagi , so memang x jumpa ah . . aku selalu nak bertembung ngan dia tapi x penah bertembung , tiba2 satu hari tu , aku bertembung ngan dia . . heheh , senyum sampai telinga bila nmpk dia :D masa tuh kecik lagi , omey je , k stop perasan ye :P 
ktorang satu tempat tuisyen , bila parents dia tahu aku tusyen kat tempat aunty n tempat tuh bagus , parents dia pun masukkan dia tusyen kat tempat same ngan aku , heee :D so , kitorang jadi bertambah rapat , hey best friend forever lah katakan , heee :D mesti lah semua nak sama , hahah xD masa sekolah boleh lah aku setaraf dengan dia , kitorang dpt result UPSR sama , dia 5A aku pun 5A . . ha , nmpk x keserasian nya tu ? xD 
masuk je sekolah menengah , aku dah x setading dia , dia pandai , aku x berapa . . masa PMR dia dpt 8A , wah pandainya dia , cemburunya tengok kepandaian dia :/ teringin nak jadi pandai n awesome cam dia . . mak aku selalu banding2 kan aku ngan dia , tapi aku x kisah . . sebab dia memang pandai , x disangkal lagi :) 

semoga SPM ni kita dpt result same eh :) 

dah lebih sedekad kita berkawan baik , susah senang kita lalui bersama , aku harap persahabatan kita akan kekal sehingga ke akhir dunia . . aku sayang kau ketat2 weyh , teman sepermainan ku masa kecil , teman seperjuangan ku masa sekarang dan selamanya . . :') 

HATTA , jom kita raikan persahabatn kita yg dah lebih sedekad ni :'D

hatta n me :')
Comments
1 Comments

1 comment: