budak comel =D

aku mampu tersenyum semula

aku dah luahkan semua benda yang aku simpan sorang2 .. 
aku bersyukur ada kawan mcm dia yang sebelumnya kekasih ..
x bermakna dia kawan aku sekarang , aku akan gembira tengok dia dengan orang lain ..
lagi2 dengan orang yang aku kenal ..
aku x sanggup simpan sorang2 , aq nekad nak cerita semuanya pada dia ..
segala rahsia aku , aku cerita pada dia ..
tapi aku x tahu lah dia faham atau x ..

okay dah stop cerita atas tuh ..
mcm nih , aku keluar dari bilik tadi trus g dapur nak g toilet ..
pastuh ada neksu aq kat dapur ..
aku masuk dapur smbil melompat keriangan mcm kanak2 , hoho
neksu trus ckp wah, senang hatinya, orang senang hati nih bgus, awet muda, hahaha
aku tersengih terus jalan g toilet ..
pastuh mak aku cakap eleh, nampak je senang hati tapi sebenarnya ada masalah ..
aku terus erk -.-

hah , nmpak x ? seorang mak sgt memahami anak nya .. mak nih tahu2 je adik ade masalah , heheh . . tapi sekarang adik dah okay kowt =)

*sayatahuawaksayangsayasebabsayapownsayangawak



No comments:

Post a Comment