budak comel =D

menangis terharu atau sedih ?

situasi di dapur :-

hari nih , kat rumah aku nak belajar masak tomyam ngan kak siti . . sebab semalam aku dah kata kat mak yg aku nak mula belajar masak . . aku nak belajar masak tomyam untuk dia . . aku ckp semuanya =')

nak dijadikan cerita , kak siti telefon pakwe dia ckp die tengah masak . . pastuh pakwe die minta hntr ckit kat die , konon nak merasa lah tuh . . pastuh kak siti kata klu nak kte jumpa lah jom . . kita jmpa kat tasik , kak siti ckp . . aku trus menyampuk tasik x best lah , g teluk menegon jom . . pakwe die tanye ada ape kat sana ? kak siti terus ckp " lah , pakwe dia kan duduk situ "

masa tuh aku tengah potong cendawan , aku terus terdiam , tersenyum sambil menitiskan air mata . . 


aku x pasti perasaan apa nih ? sedih atau gembira ?

yang pasti aku teringin jumpa dia . . 

berharap dia disisi aku sekarang, menempuh dugaan bersama . . 


maaflah kalau ayat aku sangat errr , aku pown x tahu nak cakap apa . . 


*saya x mampu , x kuat nak hadapi sorang2 . . 


No comments:

Post a Comment