budak comel =D

yang ke berapa ?

hai , =)
hari nih kan dah genap 4 bulan tapi dalam 4 bulan tuh banyak sangat masalah aku . . bila hati dah tenang , sakit hati datang balik . . bila hati dah sayang tbe2 dikecewakan . . tipu lah kalau bercinta tapi x penah rasa semua nih . . cemburu ? perkara biasa . . yang menjadi perkara LUAR BIASA ialah bila korang ngah PMS . . sakit sangat , serius . . aku x tipu =) badan aku dah biasa dah terluka , luka sikit tuh x de hal sgt lah . . tapi kalau hati yang terluka tak terperi sakitnya . . =)


lelaki x penah rasa PMS , so korang jangan pertikaikan kenapa perempuan mengamuk pelik


meskipun banyak dugaan walau hubungan nih masih baru , aku tetap sayang kan dia . . cuma dia je x penah faham kenapa aku buat tuh , kenapa aku buat nih . . kenapa aku larang tuh , kenapa aku larang nih . . kalau hati dah sayang , nak kehilangan dia pown takut . . 


*redha je lah =)


for him : awak , awak yang pertama dan saya harap awak yang terakhir . . saya gembira ngan awak =)


that's him okay =)

p/s : saya sayang awak taw, ihhik :')

No comments:

Post a Comment