budak comel =D

8 disember 2012

what happen on that day ? o.O
hohoh , ni nak cite ckit lah apa yg jadi pada tarikh dan waktu yg sama seperti tajuk entry di atas :P
okay , let's begin the story :D

malam sebelum tarikh tu , means masih 7 dec lagi , oh ya , 7 dec hari jadi fih kree , hohoh . . 
tak , bukan pasal dia yg aku nak cte -.- aku nak cte pasal apa yg terjadi malam tu . . 
plan aku dan kawan2 aku untuk keluar ke sunway dah dirancang berabad lamanya , eceh tipu je yg berabad tu , hoho . . rancangan nak keluar tu memang dh rancang lama pown tapi terpaksa dicancelkan atas sebab musabab yg x dpt dielakkan *actually boleh dielakkan kalau nak* ayah aku x dpt hantar aku dan kawan2 aku g sunway sebab ayah aku g main basikal kat melaka . . senyap2 je dia rancang tetibe mlm tu dia kata dia nak g main basikal , ada pertandingan . . fuhhh , sedih aku dowh . . benda rancangan ni dah lama . . ha , aku x kisah lah , benda dah jadi pown kan . . sepanjang malam tu aku bersedih , hati ku sungguh kecewa mengenangkan semua itu *ayat minta penampar* :P bila ayah aku tak dapat hantar , aku rancang plan lain lak . . tak menjadi jugak , semuanya rancangan x menjadi , lastnya aku dh penat , aku dah x leyh fikir , kepala aku dh sakit dengan menangis nya lagi , memang x leyh fikir arhhh . . kesakitan tu ditambah lak ngan satu berita yg sumpah mengejutkan aku , bertambah-tambah sakit dan kecewa . . yg psl berita yg aku baru tahu tu , aku malas nak cte , aku mls nak buka aib orang , karang kalau aku dapat slh informasi aku dikira memfitnah . . so , better aku x yah cte :) 

lastnya , hatta plan satu rancangan untuk tolong puan zainah dekat sekolah . . itu jelah rancangannya , aku on je lah . . aku col aten , erm maklumlah dpt free col , kekeke . . aku col aten , tanya sama ada dia g skolah atau tak . . pastu aten kata dia  x g sebabnya dia demam , kesian aten , suara dia pown memang mcm orang sakit tenat *tipu lagi* :P okay , aku ngan hatta pown gerak g skolah , cik mokhtar yg hantar . . sesampai je di sekolah , aku tengok si hatta ni busy bebenor . . ada je panggilan yg masuk kat fon dia tu hah , pastu msg2 , aku nih bukan nak kata apa lah tapi agak pelik bila hatta bermsg2 sebab dia selalu x de kdit xD sorry ta . . tapi kan aku memang x ada perasaan syak wasangka langsung kat hatta hari tu . . cikgu sampai , ktorang terus g kelas 3 abqari , pinjam kelas ye dik oi . . duduk lah buat keje , tapi si hatta x habis2 ada org col , aku siap ckp lagi "kau nih asal busy sgt ni?" . . rupa-rupanya disebalik kesibukan dia tu , diorang semua dah rancang satu surprise besday yg baik punya  . . aku pown x perasan . . -.-

aku tengah busy dengan laptop tbe2 dari belakang aten , azwa , zaf , awin masuk kelas n nyanyi kan lagu HAPPY BESDAY untuk aku , wahhhh sweet nya korang , heee :'D terharu meyhhh :'D hatta pown terus kuarkan pinggan ngan cawan dari beg di , fuyoohh aku x perasan pown , nasib baik aku x check beg dia , kang terkantoi sume xD sebelum potong kek , cikgu ajak ktorang g KFC , cikgu belanja , heee awesome :D jimat duit ktorang sume , ekekeke :D tengah ktorang duduk melepak berlima , asrul datang duduk ngan kitorang pastu dia hulur RM10 sebagai tips , hahah x de lah . . dia kata buat beli duit topup , heee :D fuyoohh , bukan senang nak dpt hadiah dri asrul :P kfc yg dijanjikan sekian lama pown x dpt2 lagi , hahah xD

balik dari sekolah tu kitorang g melepak kat rumah aku lak . . ktorang lepak kat luar , cerita2 , gossip , gelak2 . . hahah . . mcm2 yg ktorang borakkan :D

then petang tu lak , ayah ajak g makan luar , ayah belanja makan kat MOHD CHAN , heee best nya . . dpt makan makanan faveret aku , heee , sodap eh :D menu dia , nasi goreng seafood , nih aku yg mkn lah . . then , ade order butter prawn ngan most special SHARKFIN SOUP . . k sedap weyhhhhhh , tak tipu . . k , aku mang suka makan kat restoran mohd chan , alah dekat je , kat kota kemuning je :)

dah lah , tu je kowt yg aku nak cerita , mls nak cte manyak2 , heee :)



gmbr ni x de kena mengena ngan semalam xD 

"happy old day kakwek , we <3 you " keluarga je leyh panggil aku kakwek , so dorang tu keluarga aku :D

adik manis zafirah xD dan kakak cun azwa xD 

them n me <3 hatta x de :/ 

me and zaf :*

Comments
1 Comments

1 comment: