budak comel =D

sambungan entri 8 disember ^^

hai assalamualaikum :)
korang ingat x pasal entri yg aku wat sempena hari jadi aku tu , kononnya :P
hahah , bajet nya lah budak wahidah ni . . kalau yg ada baca tu ingt lah kowt . . kalau x tahu sokay lah :)
kalau x baca lagi g lah baca , kalau rajin lah , hehe . . nah tengok lah entri tu kat sini :)

acctually masa tu x amek gmbr manyak2 . . gambar tu pown aku copy dari hatta nya blog . . nih hah blog dia :D x de sape bwk kamera that day , sob2 . . T_T yg ada pown fon hatta , sebab tu lah gmbr x banyak . . nih aku nk tmbh ckit gmbr masa haritu :) heee . . aku amek dari fon kak ct . . ngeh ngeh :D

nah tengok lah gmbr nya :)

 me me me me me me :D

 me againnnnnn :D

 my dish :D

 butter prawn , sedap keyh sedap :D 

 kak ct , hehehe :D

 mak kita :D

ayah kita ngan adik kita :D


No comments:

Post a Comment