budak comel =D

a day with them :)

kita mulakan entry kali ni dengan bismillah :)
hai assalamualaikum , bertemu kita sekali lagi di entri wahidah , eceyh mcm entri jameela kononnya xD
okay , harini i nak story pasal what happen on last tuesday , heee gedik2 gtu xD
okay serius serius *wat muka serius* hahaha , x boleh lah der xD aku x leyh wat muka serius , heeee . . 
acctually boleh je kalau nak , lalalalala

what happen on that tuesday ? a day before wednesday and a day before PMR student get their result xD
terabur english , hahahah , mapuhh arh xD
okay , setelah sekian lama rancangan nak keluar dipostpone kan kerana sedikit masalah dalaman :P , la ni baru kitorang dpt keluar bersama together gether ke sunway pyramid , sunway pyramid keyh bukan sunway lagoon , jgn salah lak xD orait , seperti perancangan aten , azwa n azeri akan dtg umah aku , hatta x yah lah ckp -.- aku akan g amek zaf kat umah dia . . aten dh dtg umah aku pepagi , hahah . . aku pun belum mandi lagi waktu tu . . aku cepat2 mandi , cepat2 siap , g kedai beli roti tapi roti x sampai ag , aku hampa -.- pastu msg azwa ckp dia lambat padahal azeri pown x dtg lagi , hahah . . azwa menggelabah sebab sebelum mak dia nak dtg umah aku , mak dia menyinggah kat bukit naga dulu , lastnya , azwa kata suh amek dia kat umah zaf , hoho . . okay , for sure lah org yg paling lambat adalah AZERI -.- ish , selalu lmbt :P semua org dh siap , tggal dia je , pastu aku col dia , dia ingt aku main2 , ish budak ni , sepak nak ? -.- 
okay then kitorg gerak dari rumah lebih kurg kul 9 lebih cmtu lah , sampai sana lebih kurg kul 11 . . ktorg g tgok movie cte THE HOBBIT , x leyh tahan tgok 3D lak tu , duit aku bawak mang cukup2 je untuk tgok movie n makan -.- meh aku cte ckit sal movie yg aku tgok ni , cte nya pada awal agak membosankan sebab jln cerita nya agak lmbt , tapi masuk pertengahan dia dah best . . lambat betul nak tggu dia gaduh , aku dah siap menguap2 dah . . si zafirah x leyh tahan , dia dah tdo jap -.- 
lupa lak nak cte bape ringgit aku bawak g sunway , hahaha xD aku ckp kat dorg aku bawak 35 je , heee . . memang itu je yg tggal dlm purse aku :P tapi sebelum pergi , aku pinjam mak aku rm20 , aku ckp "nanti adik dah keje , adik ganti eh" xD ntah bila tah nak kejenya . . 

okay , lepas tengok movie , ktorg g solat dulu , susah gla nak jmpa surau nya -.- pas solat kitorg g makan . . makan kenny rogers , ha kan aku dah kata duit aku mang cukup2 je kan untuk movie n makan , pastu mang duit aku habis -.- lepas ktorg order makan , dak azeri n zafirah nak g main ice skatting , haih budak zaf ni , x reti main tapi nak main xD azeri reti main boleh lah . . azeri kan dia kan bagi kan aku kan gift ! haha . . dia bg aku keychain cute , teddy bear warna purple , n i love it , i'm just love it!! :D thanxxx azeri , meh syg ckit , hahahah xD pastu zaf bg donat 3 biji , heeee thanxxx zafff , syg zaff :D makanan dah smpi , ktorg makan2 , mcm bese aku lah siap paling lambat -.- siap je makan , terus cepat2 keluar , nak g tgok azeri ngan zaf main ice skatting , hee mcm best je . . kesian aku tgok zaf , sempat aku naik tingkat atas , dia masih kat situ . . kesian2 . . sementara dorang main ice skatting , pastu si azwa ngan naquib tah kemana tah hilangnya , aku aten n hatta g ronda2 cari kedai takoyaki , ngehngehngeh . . ktorang naik atas , tengok banyak gila kedai makan -.- terasa menyesal lak mkn kenny rogers td -.- lepas je selesai urusan jual beli , ktorg terus turun bawah n cari tempat duduk . . kebetulan ada tempat duduk yg best , baik punya :P x sempat aku nak borak2 panjang , zaf ngan azeri pown sampai , si azeri ajak aku g temankan dia cari makanan , dah puas main lapar lak ye . . so , aku ngan azeri pown g lah pusing2 kat atas g cari makanan . . then dia beli kebab , dia belanja aku gak , aku malu2 , tapi org dah nak belanja kan , terima jelah , eceyh xD aku makan kat umah , mkn ngan adik aku , hoho . . sedap ~ aku suka :D heeee . . that time ayah aku dh col dah . . okay , ktorg balik petang , n penat sgt but happy sgt . . i'm not that happy acctually coz i have my own problem that time :) 

aku dh x tahu nak cte apa lagi dah . . dah lah x bawak kamera . . azwa tanya "ko x bawa kamera ke wa ?" aku ckp "x de spe suh bawak , so x bawak lah *buat muka x bersalah*" :P

means x de gmbr untuk entry kali ni , k bosan -.- 

*sedih sebab awin x dpt ikut T_T*

No comments:

Post a Comment