budak comel =D

my activity :)

seharian aku mengerjakan blog ni tapi mcm x de pape perubahan je . . lebih kurang aje -.-
aku g jengah blog kak lyssa , aku berkenan tengok dia punya cursor , cam cute je , heee . . aku nak cursor cam tu gak . . hah , tu yg aku duduk menghadap komputer mengerjakan blog aku ni . . aku tengok tutorial dia mcm mana nak wat cursor mcm tu tapi dia kata kena pakai photoshop . . aku memang ada photoshop tp x tahu lah aku . . so , aku try gne pixlr.com . . jadi lak , hewhew :D penat dowh buat benda alah tu , tapi bila dah reti buat keje nak buat je . . heheh . . biasalah , manusia mana penah puas , hey tapi aku jenis yg suka mencuba mencuba dan mencuba . . kikiki . . kadang2 apa yg dicuba tu x membuahkan hasil pown , sekurang2 nya mencuba drpd x mencuba langsung pastu dok mengharap benda tu ada depan mata . . halo , x gentle lgsung keyh -.- ayat nak poyo je :P biarlah :P

erm , korang ingat x esok berapa hari bulan ? ihhik :D alah , x ingat ke buat2 x ingat ? okay2 , cuba ingat balik . . heee . . x ingat gak ? ermmm , x pe lah kalau x ingat :/ *ayat merajuk*
hahah , sepak sikit muka aku , aku izinkan tapi kali ni je , kalau hari lain kau sepak aku memang minta penerajang sulung dari aku tapi disebabkan aku nih anak kedua , so angah lah -.- errr *krik* *krik* hahah , lawak x menjadi xD dah2 wahidah sila tutup muka dan sudah2 lah mengarut kat blog ni . . heeee , k tata :D



No comments:

Post a Comment